Turpmāk klienti ENNA darba procesiem var sekot līdzi īpašā servisa mobilajā lietotnē. Tā ļauj operatīvi sazināties ar apsaimniekotāju jebkurā diennakts laikā, ērti fiksēt problēmas un pārraudzīt risinājumus. Tāpat mobilajā lietotnē ir iespēja viegli pārskatīt energoefektivitātes rādītājus.

Lai uzinstalētu ENNA servisa mobilo lietotni, jādodas uz Tasker. Tā ir viegli pārvaldāma lietotne, un klients jebkurā diennakts laikā var:

  • sekot līdzi notiekošajam savā objektā;
  • pieteikt pakalpojumu vai problēmu;
  • pārraudzīt procesu izpildi;
  • saņemt ziņu par darbu pabeigšanu;
  • operatīvi iegūt atskaites par jebkuru laika periodu.

Mobilajā lietotnē pieejama klientam svarīga informācija – ENNA sistēma glabā datus par objektu jau no pirmās apsaimniekošanas dienas. Tas nozīmē, ka klients var atrast informāciju par jebkuru inženiertehnisko sistēmu avāriju, ja tāda bijusi, veiktajām apkopēm, servisa un remonta darbiem. Jāuzsver, ka ENNA sistēmā klientu dati tiek uzglabāti droši un tie pēc pieprasījuma pieejami tikai klientam. Joprojām ar ENNA filiālēm Rīgā vai Liepājā var sazināties telefoniski vai e-pastā, tomēr mobilā lietotne krietni uzlabo servisu – tas ir mūsdienīgs un ērts risinājums, kā sekot līdzi norisēm savā objektā.